نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خز بازی

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ


سرررررررررررام

اینستا رو لغو نصب کردم چون حس کردم خیلی خزه

کار ما شده دنبال کردن یه سری مرفه بی درد که با سگاشون و دوس پسراشون قلیون می کشند...( من که نه سگ دارم نه دوس پسر نه قلیون )( 

والا ....گفتم هر روز زندگی خودمو چک می کنم بسی زیبا تر ...واس خودمم لایک و کامنت میزارم ...

و اما تلگرام ...

وقتی لیست مخاطبینم رو نگاه می کنم مجموعه ای از اسامی دخترونه با عکس پروفایل مردونه ...

خب ینی چی دوست من ...

خدا برادرت ، شوهرت و پدرت رو حفظ کنه ولی خیلی خزه عکسشون رو رو پروفایل تلگرامت بزاری، لطفا این محبت رو بصورت مستقیم به خود شخص

شخیصشون بیان کنید. ..

متشکرم

18 ام امتحان دارم ...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

آخی گفتی!!! انقد بدم میاد دوستام عکسای شوهرشونو میذارن باز عکس دو نفری بذارن ی چیزی اما دیگه عکس شوهر خداییش خیلی ضایس
پاسخ:
حالا عمرن اگه شوهراشون عکس زنشون رو رو پروفایلشون بزارن
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی