نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لباس گرم بپوشید...

شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۱۸ ق.ظ


سلام دوستان

من یه عدد مریض آنفولانزایی می باشم که کمی خوب شدم البته اعتراف می کنم تقصیر خودم بود چون من از اونایی نیستم که برم بچسبم به بخاری برای همین اغلب تو خونه سویشرت روی لباسام می پوشم ولی این چن روزه خیلی پر رو شدم و نه تنها لباس های قبل رو نپوشیدم ، به پوشیدن یه عدد لباس نازک قناعت کردم و اول کلیه م درد گرفت ، کلیه سمت راستم به سرما خیلی حساسه و بعد ما حفره بینیم و نای هام (ما می گوییم برناخ ) گرفته شد  و شبش استخون درد گرفتم که هر دو ساهت یه بار یه ژلوفن روانه جسمم می کردم ....و تب و لرز شدید ...البته وقتی حس کردم نایم گرفته شده بخور آویشن نموده تا حدودی بهبود یافته اما شبش درد استخوان امانم رو برید و و فرداش یعنی روز جمعه به قصد دکتر رفتن ، رفتم بیرون ، هیچ درمانگاه یا مطبی باز نبود و چون از فضای بیمارستان هم چندشم می شد برم اونجا هم نرفتم

و از یک داروخانه مقداری قرص آموکسی سیلین و آدلت کولد گرفتم و بسوی خانه روانه شدم

دیروز هم همچنان استخوان دردم ادامه داشت و عصر به یک تب و لرز جانانه تبدیل شد ...و بعد در کنار بخاری تکان نخوردم تا عرق کردم و بالاخره کمی بهتر شدم ....

الان خیلی بهترم ،درد خفیفی در ساق پام احساس میکنم و عاقل شدم که خوب لباس بپوشم

بای تا های



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی