نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سییییییییلام

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۵ ب.ظ


همیشه تو زندگیم جاموندم ولی هیچوقت پا پس نکشیدم ...

واس این قضیه نقشه برداری اداره هم همینطور شد ، شاید جا موندم اما راهش رو یاد گرفتم....و برای تعمیرات موبایل و برای ارشدم ...

والا من همیشه دوست داشتم برم دوره های نقشه کشیو ببینم برعکس بقیه کلاسا ، کلاس تعمیرات موبایل و کلاس gis جزوه هام تاپ بودن همیشه

اگه بخوام خوب بنویسم  رودست ندارم ،ولی چون علاقه ندارم نمی نویسم

به رشته های پزشکی و پرستاری علاقه ای ندارم یه مدت خواستم پرستاری بخونم یه روز که رفتم بیمارستان ، چن بار نزدیک بود بالا بیارم، برا همین

منصرف شدم ...وگرنه می شد یه جوری هزینه پرستاری آزاد رو جور کنم ...

ولی عااااااااااشق رشته های فنی ام ...حتی تعمیرات جاروبرقی هم دوست دارم، چن روز پیش ال سی دی تب لت خواهرم سوخت، پشتش رو باز

کردم ، حکم بوی جوی مولیان رو داشت ، بوی گوشی ، چشامو بستمو بوش کردم، من عاشق تعمیراتم ولی هنوز به اون حد نرسیدم ...

و اینکه خیلی ظریف و تمیز قطعه ها رو برد لحیم می کردم ، برای همین حس می کنم تعمیرکار خوبی میشم ...این دوره های نقشه کشی و نقشه

برداری رومی بینم ؛ و انشالله اگه عمری باقی بود تابستون برای آموزش پیشرفته تعمیرات میرم تهران ..و شاید قید خارج رو زدم دیگه ..

دقت کردین ازدواج تو برنامه نبودا .............خخخخ


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

منم کارای فنی رو دوست دارم و خوشم میاد تا ی حدی تعمیرات کنم و البته این کارم می کنم
بالاخره ال سی دی درست شد آیا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی