نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من هنوز نمردم

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

خب نمی دونم چرا نمردم ولی هنوز زنده م. ...

مشغول پایان نامه م هستم برای همین زیاد پست نمی زارم 

خواهرم دو ماهه بارداره و ممکنه من موقع  زایمانش برم پیشش ...شایدم برای همیشه اونجا موندگار شم ,شایدم اصن نرفتم ...ببینیم این بار سرنوشت چیو رقم میزنه ,اینو می گم چون هیچوقت روال زندگیم طوری نبوده از چن ماه قبلش هم بتونم پیش بینی درستی ازش داشته باشم ...امسال کلی تغییر در روحیاتم به وجود اومد ,خیلی مستقل شدم و روحم بزرگ شد ...و تونستم به خودم متکی شم ...هر چن دیگه مث قبل هیچ عشق عمیقی تو قلبم نیس اما احساس عاقل شدنمو دوست دارم ...و هم چنین از وجود استاد راهنمای مهربانم خوشحالم  و هر جلسه که می بینمش بهم یاد آوری می کنه که با استعدادم و باید این استعداد رو به همه ثابت کنم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی