نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من نباشم بهتره

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۸ ب.ظ
سلللللام ...
خب به یه نتیجه گیری کلی رسیدم و اونم اینه اگر بمیرم یا یه جور ایی نباشم دنیا پر از صلح میشه ,نه که من  آدم دو به هم بزنی باشم ,نه ...ولی شاید به خاطر اینه که الگوی بد غرورم تو دعوا و قهر کردن ,شایدم یه پناهگاه عاطفی خوبم برای پر کردن جای بقیه ...گاهی وقتا حس می کنم من نباشم همه چی شیک و مجلسی حل میشه چون با وجود من همه با غرور به قهرشون ادامه میدن ولی وقتی من نیستم بخشنده تر میشن ...گاهی وقتا می گم کاش من بمیرم همه با هم خوب بشن ...نه که بدم بیاد ,نه ..خیلی هم خوشحالم ...نمی دونم چرا وقتی من میگم با هم خوب باشیم همه منو ساده می پندارن اما وقتی نیستم واقعا با هم خوب میشن ...خب دبگه تصمیم گرفتم نباشم حتی وقتی که هستم ..ببخشید اگه گنگ حرف زدم از درد و دل کردن و وارد شدن به مباحث خصوصی زندگیم علاقه ای ندارم ...ممنونم که وقت گداشتیو من رو خوندین
ایام بکام
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی