نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حشرات زبان فهمند...

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۳ ب.ظ


دیشب یه ملخ اومد اتاقمون ،مژده فوبیای ملخ داره جیغ کشید و بیرون رفت ،و کبری از خنده غش کرده بود و مژده هم از پشت در التماس می کرد یا بکشش یا بیرونش بنداز ،منم یه دستمال کاغذی دستم بود که هروقت می خواستم بگیرمش کبری جیغ می کشید آخرش با ملخ وارد مذاکره شدم گفتم ملخ جون من دلم نمیاد تو رو بکشم یا بگیرمت دست و پات آسیب ببینه خواهش می کنم برو بیرون (کبری هم پوکیده بود از خنده ) و در بالکن رو باز کردم و در کمال تعجب ملخ به سمت بالکن بیرون رفت ....و منم کلی ذوق زده شدم ...

البته صبح یه بچه مارمولک رو تو سالن کشتم و هنوز مستخدم جمش نکرده ....(خودم دلم نمی خواست ولی همزمان 4 نفر جیغ می کشیدند و التماس می کردند و هرچی هم گفتم چکارش دارین اونم یه موجود زنده س ...قانع نشدند..)

خب اینکه از حشرات و مارمولک و اینا نمی ترسم خصلت خوبیه اما فکر کنم آقایون از خانوم های آقا خوششون نمیاد ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

بسیار عالی 
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۲ خانه سلامتی
حشرات زبان دارند 
زبان انگلیسی!!!!!!
سلام. همه ی نوشته هاتونو خوندم. شاد، تندرست و موفق باشی نازنین. یه کم هم از ته دلت بخند. بی خیال دنیا. به قول خودت عکس هم نداره که یه عکس لبخنده زبون بیرون برات بزارم. امیدوارم یک شغل عالی و یک ازدواج موفق داشته باشی. می بوسمت. در پناه حق
پاسخ:
زینب جان ممنونم بابت اینکه با نوشته هام همراهی کردی ...
ممنونم بابت همدلیت. .
انشالله تو هم موفق باشی و در پناه خداوند شاد و سلامت زندگی کنی ..
می بو سمت ...در پناه خدا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی