نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

لذت فحش خوری

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ب.ظ

سلاااام ...

هیچوقت هیچوقت فکر نمی کردم کسی از گفتن و شنیدن فحش لذت ببره حداقل تا پارسال من فکر می کردم همه آدما اگه گفتن فحش ناراحت نشن 100درصد از شنیدنش عصبانی میشن تا اینکه با ح آشنا شدم و شخصیت بیرونی این ادم خیلی متین و باکلاس بود ...اما وقتی آشناییم بیشتر شدوقتی عصبانی میشدم می گفت فحش بده خودتو تخلیه کن ,منم می گفتم من بلد نیستم و عادت ندارم به فحش دادن ,و اون التماس می کرد و آخرشم می گفت خیلی قدی ...بعدن که سرچ کردم فهمیدم اختلال روانی داره بعد کلی هم ب بخت و اقبال خودم لعنت فرستادم که 10 سال نوری از یکی خوشم میاد که اونم عقل درست حسآبی نداره ....و بعد ها که وارد دنیای اینستا شدم و وارد پیج وحید خزایی و ندا یاسی و ماهان ملک و گلایول شدم و حجم اون همه فحش رو دیدم باورم نمیشد این ادما بی توجه به اینهمه فحش باز هم پست میزارن, بعدش دیدم ندا تو بیوش نوشته فحش آزاد ,رسما خل شدم,به این نتیجه رسیدم چقدر آدمای شبیه حامد زیاده ,یعنی دوس داره تو چش باشن حتی به قیمت فحش خوری و چ بسا لذت می برن از اینکه فحش می خورن. ..

دیشب یه فیلم کره ای دیدم یه پسره زد تو گوش همکارش ,و همکارش بجای فحش دادن در حالی که خون از لبش می اومد گفت همین الان توضیح بده چرا این کار رو کردی ....یعنی عاشق ادبشون شدم اگه ایرانی بود حتی تو فیلم هم مادر خواهرشو جلوی چشاش ....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۴۳ محدثه انصاری
:))

آره واقعا فکر نمیکنم هیچ کشوری به اندازه ی ما ایرانیا فوحش داشته باشند...
سلام عزیزم..
ممم آره متاسفانه تو کشور ما تعداد آدمایی که فحش جزیی از زندگی روزمره شون شده خیلی زیاده...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی