نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دردی بنام مقایسه

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ق.ظ

سلام ...

شبتون طلا ...

می خوام راجع به دردی بنام مقایسه براتون بنویسم ...

من یک عدد آدمی بودم که دقیقا تا چند روز پیش درگیر مقایسه نبودم چون ایده من این بود در بیشتر از 80 درصد موارد مقایسه ها ,از مقایسه دو دوست گرفته تا دو فرهنگ و دوشهر و حتی دو برادر دوقلو ,به هیچ وجه کار درستی نیس و نباید انتظار خروجی و نتایج یکسان حتی از دو چیز یکسان و هم سطح داشت ,چون محیط و شرایط براشون یکسان نیس....و هرکسی بخشی از تصمیمات زندگیش بر اساس شرایطی که توش هست ....

می دونم این طرز تفکر تا حد زیادی آرام‌بخشه و مقدار زیادی هم سلب مسئولیت می کنه از آدم اما نمی تونم دیگه قبولش داشته باشم ...

بشدت درگیر قیاس شدم ....خدایا وقتی آدم مقایسه می کنه گاهی به دیوانگی می رسه ....گاهی می گی من چ گناهی کردم ...دل آدم خیلی درد می کنه و زود پیر میشی ...خصوصا شبکه های اجتماعی مث اینستا ,بچه مایه دارها ,وضع زندگی شونو آدم میبینه حسرت می خورم و ناخودآگاه میگم من چرا ندارم ...

خب باورم نمیشه من خیلی عوض شدم و این چنور رو دوست ندارم چون آرامش رو از خودش گرفته ....خدایا همه ادما رو از درد قیاس نجات بده .

آمین .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

مقایسه خوب نیست و واقعا آدمو گاهی از زندگی نا امید می کنه اما ی ذره کقایسه هم بد نیست چون باعث میشه بیشتر تلاش کنی بماند که تلاش توی همه ی زمینه ها جواب نمیده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی