نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خورشت خلال

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ

بنظر من خوشمزه تر از خورشت خلال تو دنیا وجود نداره ...

یعنی عااااا...شقشم. ..

فکر کنم حالم خوبه ,شاید بخاطر عید قربانه,چون حس خوب تری نسبت به عید فطر به این عید دارم ,4 روزه از خونه بیرون نرفتم که پوستم سرحال بیاو واس روز عید ترگل ورگل باشم ...

و هوا هم خنککککک...می چسبه همه چیز ...

موهامم خوب شدن و از ازون حالت وزی در اومدن و بهشون افتخار می کنم ...

خیلی خیلی خیلی حال دلم خوبه از لحاظ عاطفی .. چون بشدت مستقل شدم 

دیگه به گذشته فکر نمی کنم ...و حسرتشو نمی خورم چون ممطمئنم یه آینده سبز پیش روم هست ...

فقط یکم غصه بیکاریمو می خورم که دیگه کلن تصمیم گرفتم دور کار دولتی رو خط بکشم ...از تو همش بیرون بیام ..که اونم نهایتش تا 4 ماه دیگه باشه 

خداوند سلامتی و آبروم رو حفظ کنه دیگه همه چی حله ...

و فقط این ترم خوابگاه هستم و ترم بعد کآمل میام خونه ....

و منتظر یه بارون سردم...خخخخ...ولی فقط 10 دقیقه باشه ,بیشتر نشه

ایوم بکام 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

موهای منم وزوزیه!!! بهشون برسی خیلی خوشگل و فر ریز میشه اما اگه نرسی ودیگه واویلا میشه، نرم کننده هم بزنم فقط ریزششو زیاد میکنه

سلوووم

من تاحالا خورشت خلال نخوردم!!  :(

موهای منم وز وزیه چیکار کردی که حال موهات خوبه؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی