نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هک

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

هک کردن فیس بوکش برام مث آب خوردنه ولی دیگه در اون حد نیس به هکمش,چه بده تنهایی ...هزار بار زیر و رو می کنی همه چیو ...

همش بک میدی به گذشته ,یعنی غمگین ترین ادما ,آدمایی هستند که شیرین ترین لحظاتشون مال گذشته باشه ,گاهی فکر می کنم وقتی اخرش قرار بمیریم,چرا زودتر نمیریم...و جالب اینجاس اطرافیانم از وجود من انرژی و انگیزه می گیرن,ولی خودم نمی تونم به خودم انرژی بدم ..

گاهی فکر می کنم خیلی وقت پیش مردم ,گاهی دوست دارم برم عراق و با داعش بجنگم حداقل یک کار مفید تو زندگیم انجام میدم و مردنم بیخود نبوده و اگر تا یکسال دیگه تغییر یاجهشی در زندگیم ایجاد نشه حتما خواهم رفت البته امیدوارم تا اون موقع داعش پاکسازی شده باشه ...هیچی نمی تونه منو شاد کنه متاسفانه ...حتی وسط خوشحالیام یهو ساکت میشم ...خیلی دپرسم و این از افکار و نوشته مغشوشم نمایانه 

مشکلم اینجاس که حتی آرزو ندارم جای هیچ کس باشم ..و هیچ کس رو خوشبخت نمی بینم ...هیچ کس رو شادان نمی بینم ....

ایام بکام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

زمان همه چیز رو درست میکنه... 
پاسخ:
فکر نکنم ...
ینی امیدی ندارم 😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی