نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بعضی آدما

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ق.ظ

بعضیارو باید ببری بزاری سرجای خودشون 

یعنی موندم بعضی آدما چطوری با ادعای دلسوزی میرن رو اعصاب آدم و در کمال پررویی دخالت میکنند..و من چقدر بیزارم کسی بیاد منو نصیحت کنه راجع به چیزی که خودم حق بیشتری روش دارم ..و ایکاش این بعضی با این دوستی های خاله خرسه شون نبودن 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

شاید هم تقصیر شما باشد که فاصله را رعایت نمیکنید تا کسی نتواند دخالت کند...
پاسخ:
با هاشون قط رابطه کردیم ،نه ایراد از اینه خیلی مراعات کردیم و چیزی نگفتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی