نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مگه میشه ؟مگه داریم..؟

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ

یه چی یادم رفت بگم ..چن روز پیش دستم با بخار آب سوخت و با اینکه سریع خمیر دندان و بعد هم پماد زدم ولی بازم دم غروب تاول زد و زیرش پر آب شد ,خب راستش خیلی درد می کرد و من همش نگاش می کردم .,دیگه کم کم آبش کم شد و انتظار داشتم پوستش چروک شه و کنده شه اما در کمال ناباوری پوست دوباره چسبید به دستم مث روز اول . ...مگه داریم 😑😮

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۱ تبارک منصوری
کافیه فقط موقع سوختگی آرد بزنید بهش...بعد خودتون معجزه اشو میبنید :)
هیچ اثری از جای سوختگی و تاول و کبود شدن  نمیمونه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی