نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

غریب

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ

سلااااام ...یه وقتهایی هس آدم زده میشه از اهدافش ,از آینده, نمی دونی چ درسته و چی غلط ,قبلنا دوس داشتم زمان زود بگذره ولی الان مطمئن نیستم که بخوام پا به آینده بزارم..دیروز یه دوست رو دلداری دادم  و گفتم منم مث تو این روزا سپری کردم اما دوباره خرد شدم .. حتی اگر انسان ناراحت باشه خیلی بهتر از اینکه مرده و بی احساس باشی ,اینکه هیچی نتونه خوشحالت کنه ..وقتی آدم تو دلش آروم باشه,بو و طعم و رنگ رو حس می کنه ولی وقتی یخ میزنی ...امان از یخ زدن ..شاید یخ زدن هم تفسیر خوبی نباش , امان از دلمردگی...وقتایی که دلمرده م سکوت می کنم چون این نمی خوام به کس دیگه ای انتقالش بدم ..فردا خواهر زاده دومم بدنیا میاد ,منم همراه خواهرم هستم قراره اسمش رو صدرا یا ساشا یا روژیار بزاریم...سه تا اسم پیشنهاد خودم هست..فقط هر وقت با خواهر کوچکم صحبت می کنم می گم تو رو خدا زود تکلیف اقامتتون رو مشخص کنید منم بیام اونور ,غریب که باشی فرقی نمی کند کجای جهان باشی 😴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

تبریک میگم! 
روژیار اسم کوردیه؟! 
پاسخ:
ممنونم ..
بله کوردیه دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی