نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رنگ مو ...

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ب.ظ


سلام بر همگی ...

خب قبلن خیلی ذوق داشتم موهامو رنگ کنم ....ولی الان پس از زدن چندین رنگ از طیف قهوه ای تا سبز زیتونی به این نتیجه رسیدم هیچی اون موهای مشکی پرکلاغی خودم نمیشه و با وجود اینکه همه دوستام می گفتند که این رنگ اخری خیلی بهت میاد و پوستتو روشن تر کرده من رفتم و موهامو قهواه ای تیره زدم (آخه رنگ مشکی خیلی ضایه س )همون رنگ قهوای رو گذاشتم یه ساعت رو سرم بمونه یه مشکی مشابه رنگ موی سر خودم شد.

یکمم با معضل نگاه غمگین چشام کنار اومدم ...........خخخخ

********

خب این روزا خیلی حوصله م سر رفته

قرار بود بشینم واسه دکتری بخونم واقعن فاز خودمو نمی دونم ...

اوووووووووووووم خب من شدیدن به استقلال مالی نیازمندم

احساس بی عرضگی بهم دست داده که بعد از 28 سال هنوز نتونستم به این واژه ی پر ارزش برسم (استقلال مالی)

البته حتی اگر هم روزی ازدواج کنم صد در صد دنبال شغل می باشم و هستمو خواهم بود .

+++++++++

چن صباحیه که مامانم دیگه بخوابم نمیاد،هر چند تو خود خوابه خیلی شاد و سرحال میشم اما وقتی بیدار میشم دنیا رو سرم خراب میشه که دیگه نیست.

********

روزه هاتون قبول ...

ایام بکام .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

سلام عزیزم خوبی؟
رنگ جدید موهات مبارک.به نظر من که هیچی رنگ موهای خود آدم نمیشه...
تنوع خوبه ها...امادر کل رنگ واقعی موهای آدم اون چیزیه که بیشتر به ادم میاد.من نمیدونم چرا اصلا دوس ندارم موهام هیچ رنگی جز اینی که هست باشه....
امیدوارم به زودی بتونی یه شغل مناسب پیدا کنی و به استقلال مالی که هدفته برسی.
برات بهترین هارو آرزو میکنم.
نماز روزه هات قبول حق.
وای من موی مشکی  خیلی دوست دارم.. مبارک باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی