نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سکوت آدما

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ب.ظ

آدما وقتی سکوت می کنند یعنی رو مود تصمیمات جدی زندگی شونن ،از اون تصمیمات ماندن یا رفتن

یعنی دارن نهایت فکرشونو می کنند از دلبستگی که دارند جدا بشن با باهاش بمونن

حالا اون دل بستگی می تونه کار باشه شهر باشه آدم باشه یا حتی یه گوشی باشه

شاید بنظرتون خنده دار بیاد اگه بگم می خوام گوشیمو بفروشم برای اینکه حس می کنم وقت زیادیو روش هدر دادم

دلم سخت گرفته از این کار

من ترکش می کنم قول میدم


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

منم دوست داشتم گوشیمو بفروشم اما به خاطر کارای دانشگاه نمیتونم :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی