نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

در جستجوی عشق ..........

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ

سلااااااااااااااام برهمگی

حالم گرفته س .......

خدایا کی خوب میشم ..

ایلام داغون شد ..بخاطر سیلی که اومد

شاید این اوج خودخواهی من باشه ولی خداروشکر اون روزا اونجا نبودم ...........

آسفالت خیابون ها کنده شده و آب هم چند روزی قطع بود

چهارشنبه هم قراره دوباره بارندگی بشه

این هفته برنگشتم چون اوضاع خوابگاه خیلی بد بووود ...ولی کلاس ها تشکیل شد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

سلام عزیزم..
خوبی؟
اوم واقعا متاسف شدم وقتی خبر سیل و آب گرفتگی رو شنیدم.میدونم که توام ناراحتی حتما.
ممنون که میای.اهوم دیگ دخالت تا چه حد؟؟؟؟بعضی از مردم بیکارن والا...
ایشالا درست بشه و دیگه سیل راه نیوفته اون ورا..
میبوسمت.در مورد سفرم ایشالا بهترین تصمیم رو بگیری گلم.
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۳ دختر همساده
سیل بده :(((
حس خوب و برکت بارونو به باد میده:(
پاسخ:
ببههههههههههههههههه

چ تعبیر قشنگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی