نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خدایا .........

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

خدایا بهم کمک کن ...

قبلم شده مث یه قطعه الکترونیکی سوخته که قادر نیست هیچ جریانی رو از خودش عبور

بده ....یعنی اگه هم عبور میده منطقم میزنه تو سرش می گه غلط کردی ...اونم مث یه آدم خطاکار و خجل قبول می کنه ...

دلم واسه مامانم خیلی تنگ شدم خیلیییییییییییییییی دیشب وقت خواب قلوپ قولپ اشک ریختم ...

نمی دونم این زخم روی دلم کی خوب میشه ...چرا روز بروز تازه تر میشه ...چرا آرزوی مردن می کنم ....چرا با فکر به مرگ لبخند رو لبم میاد

من همون روز 19 اردیبهشت 92 فوت شدم .......

این من نیستم فقط یه جسم متحرک از چنورم که فقط می جنگم برای شاد زیستن و خرم بودن ...


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی