نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

روزهای ایلام من .........

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ب.ظ

با سلام خدمت همگی ........

دوستان و همراهان عزیزم 

الان یک عدد چنور در ایلام  براتون می نویسه 

محیط خوابگاه و دانشگاه قشنگی داره 

هر چند خیلی ساده اما بی نهایت صمیمی .....

دیشب خیلی بدجور با محمد دعوامون شد چون آدم عصبانی هست و بی منطق، و منم اهل دعوا نیستم بهش گفته بودم اخلاقمون بهم نمی خوره

خیلی التماس کرد و قسمم داد امروز همو تو ترمینال دیدیم  و مسیری رو با هم همقدم شدیم و شب خودش پیام داد ازت خوشم نمیاد

فکر کنم دست پیش رو جلو اندخت که پس نیفته چون میدونست من با اخلاق بدش کنار نمیام ، البته دروغ چرا کمی ناراحت شدم اما خداروشکر که تموم شد به خیر و خوشی و بدون دردسر


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۱ دختر همساده
دقیقا زدی به هدف.
دست پیش رو گرفت..
خوش باشی عزیزم.
سلام
خوبید؟
وبلاگتو اتفاقی پیدا کردم. خیلی قشنگه. این یکی پستت هم خیلی هیجانیه. ایلام بهتون خوش بگذره
خیلی دوس دارم باهات آشنا بشم. چون افکار و ایده ها و آرزوهای قشنگی داری. عزیزمی
پاسخ:
سلام 
عزیزم خوشحال میشم باهات آشنا شم 
شما لطف داری... 
سلام عزیزم.
خوبی؟
ایلام و محیط خوابگاهی بهت خوش بگذره عزیزدلم...خوشحالم برات.
دست پبش رو خوب اومدی.
اهوم چشمم دیگه خوب شده عزیزم.
مرسی که میای 
موفق باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی