نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ایرانی بازی

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

آقا ایرانی بازی در آوردم

برای اولین باز اینترنت نامحدود خونه مون سواستفاده نمودم و حدو 2 گیگ آهنگ معین و ستار دانلود کردم

و الان دارم حالشو می برم

می خوام همه آهنگ های هایده رو هم دانلود کنم واسه خودم حال کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

سلام عزیزم.
خوبی؟
ممنون که میای.
اهوم باهات موافقم.مهمون سرزده دیگه خداییش خرجش با خودشه..ینی خودش باید کاراشو انجام بده و انتظار غذای آنچنانی و تدارک نداشته باشه.
توام با خواهرات راحت باش...انگار که خونه ی خودشونه.وقتی سرزده میان خوب خودشونم کارارو انجام بدن.
منم مهمونیم گذشت.حالا ماجراشو مینویسم.
روزت خوش گلم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی