نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جمعه ها رو دوست دارم

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ

از بس در طول هفته در حال دویدن هستم که عاشق جمعه ها شدم ............قبلا ها دوست نداشتم جمعه بیاد

واقعا خجالت می کشم اینو بگم اما باز هم واسه ادامه کارم تو شرکت تعاونی دچار شک شدم

رفتم ایلام و ثبت نام کردم.......

یه سردرد تلخ دارم و صبحمو با خون دماغ شروع کردم .......

چند روز گذشته م برام پر از تنش بود ولی گذشت......

فردا هم روز پر از تنشی هست برای من ......

ای کاش امروز طولانی می شد

عصر برای اولین بار تو عمرم با یکی قرار گذاشتم خودمم نمی دونم چطور به این راحتی قبول کردم یه آدم مجازی رو تو دنیای واقعی ببینم ولی مث سحر شده ها قبول کردم


برم دیدن یه دوست مجازی ،البته من طرف رو دیدم ولی اون بجز یه عکس سه در چهار تصویری از من نداره





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی