نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

باز هم من

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

سلام بر همگی

یکم خسته م ولی یه خسته خوشحال ........

کلاس تعمیرات موبایل میرم ولی خب خیلی ها با لحنی تند ناراحت و منصرفم می کنند البته اونا بخاطر پسرونه بودن این کار و من بخاطر سخت بودنش میرم تو

فکر ..........و البته خیلی ها هم می گن چ فکر هوشمندانه ای ........خدا کنه بتونم موفق بشم وفتی یه قطعه رو درست وصل می کنم خوشحال میشم و

میگم هیچ کاری تو دنیا سخت نیست و بسی ذوق مرگ میشم البته اوایل جیغ و فریاد می کشیدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

وبتون اصلا خوب نیس
عالیهـــــــــــــــــــ محشره
پاسخ:
فدات لطف داری
خودتم عالی هستی
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۰ دختر همساده
عزیزم به حرف کسی توجه نکن...
اگه علاقه داری حتما توش موفق میشی..
جسارت متفاوت بودنت قشنگه اتفاقا..
پاسخ:
مرسی فدات
لطف داری
سلام عزیزم.
ا چه خوب که همسایه شدیم پس.
کلاس تعمیر موبایل.چه کلاس جالبی میری...خودت علاقه داشتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی