نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

فضولی........

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

یکی ازهم دانشکده هام واسه جی اف(دوست هم دانشکده ایم) سابقش یه نامه عاشقانه تو وبش قرار داده رمزشم تاریخ تولد دوستمه

هر کاری می کنم نمی تونم هکش کنم من مطمینم تایخ تولد دوستم 26 اسفنده ولی سالشو یادم نیست

موندم تو خماری چی نوشته


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۲۰ تیر ۹۴ ، ۰۸:۴۷ علی رئیسیان فرد
سلام صبح شما بخیر
خیلی مطالب زیبایی بودن. من تقریبا هر روز روزی چندبار وبلاگتونو رفرش می کنم ببینم به روز شدین یا نه
موفق باشین
پاسخ:
راستی شنه یعنی عطر بهاری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی