نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

نت کی وصل میشه؟

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ

کی میدونه نت کی وصل میشه؟

کل کارام عقب افتاده 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۸)

من هم‌ کارهام عقب افتاده. شدم کوه آتشفشان. 😠

پاسخ:
بخدا من دیگه روم نمیشه به ارباب رجوع بگم نت ندارم برو بعدا بیا

جز همون کصکشا کسی نمیدونه

و احتمالش زیاده که اصلا وصلش نکنن به قول خودشون ملی💩بشع

پاسخ:
خیلی حالم گرفته بود 
ولی با این فحش و ایموجی عن کلی خندم گرفت

امیدوارم زودتر وصل بشه که کار همه مون‌ راه بیفته. مردمو علاف گیر آوردن. ایران بدون اینترنت جهانی مثل زندان می مونه که یا باید ازش بری یا اینها رو بیرون کنی که خودت بمونی. هیچ اسلامی موافق بستن راه دانش نیست. اینها مثلا مسلمان هستند؟

در جواب اون دوستمون که می فرمایند شاید ملّیش کنند: غلط کردن ملیش کنند. مگه اینترنت زپرتی اینها چی داره؟ برابری با هیچ می کنه. اگه قراره اینترنت ایران هم‌از دست بره و مملکت خالی از همه چیز بشه خیلی رک بگم که من علاقه ای به ادامه این حکومت ندارم.

پاسخ:
فدات شم هیچ کس علاقه ای به حکومت این ماموت ها نداره 
آخه چین اگه اینترنتش رو جدا کرده چون جمعیت خودش یک سوم کل کره ی زمین هست من نمی دونم با چه زیر ساختی می خوان اینترنت ملی راه اندازی کنند...
امروز یکساعت زودتر از همیشه تعطیل کردم اومدم خونه ، پول اجاره برق و اینترنتی که الکی هدر میره رو کی میده، اینا حق الناس حالیشون هست عایا

ماموت. 😂😂😂 اینها " حق الماموت " حالیشونه. به درد ما نمی خورند.😠 ببخشید می پرسم. شما کارتون چیه؟

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم 
من نقشه برداری می کنم 
کروکی زمین کشاورزی ، پایه کارم گوگل ارث هست 

تو خندت گرفته من حال گریه دارم بخدا مردمو جر دادن با اینکاراشون😭

پاسخ:
چاره ای جز کنار اومدن نداریم 

مال ما دو روزه وصل شده. امیدوارم مال شما تا الان اومده باشه

پاسخ:
من نت همراه استفاده می کنم هنوز وصل نشده 

پس کارتون حسابی به مشکل برخورده. خدا از باعث این وضع نگذره. 🙏 کارشناس رسمی هستید؟

پاسخ:
نه عزیز 
یه بار آزمون دادم رد شدم 
به صورت آزاد کار میکنم

۰۵ آذر ۹۸ ، ۲۳:۵۹ محمد قنبری

ببخشید شما کدوم شهر تشریف دارین؟ اونجا هم شلوغ شده بود؟

پاسخ:
من یه شهر کوچک از استان کرمانشاه 
متاسفانه بخاطر بی خردی مسئولین شهر ۱۵ نفر فوت و بیش از صد نفر دستگیر شدن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی