نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بعضی چیزا

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ب.ظ

تو زندگی بعضی چیزا هست که حتی از فکر کردن بهش هراس داری...

یعنی حتی تصورشم وحشتناکه 

و وحشتناکتر اینه که نمیدونی دقیقا  چه غلطی بکنی تا اون مشکل حل بشه 

و جلوی فاجعه رو بگیری قبل از اینکه اتفاق بیفته....

یه موضوعی هست چن وقتیه ذهنم رو مشغول کرده   شاید اونقدر بده که حتی روم نمیشه اینجا بنویسم ...

فقط خدا کنه اشتباه فکر کنم. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۰۴ تیر ۹۸ ، ۲۰:۴۸ برزآویا •••
بدترین حالت ممکن هم نیست.بدترین حالت موقعیه که تازه فهمیدی وگرنه هردقیقه که میگذره باهاش کنار میای و تا اینکه یک جایی یک حس بیخیالی و افسردگی همه ی وجود ادمو میگیره
پاسخ:
شک چیز بدیه مث خوره آدمو میخوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی