نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رفتن پیش مشاور

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ب.ظ

چقدر به آدم حس خشکی دست میده 

اینکه با کسی که نمی دونی جنسش چطوریه صحبت کنی 

دقیقا عین اینه با کسی که حسی بهش نداری سکس انجام بدی.

فشار زیادی بهم وارد شده،  نتایج روانشناسی رو برای پدر نامزد فرستادم....

خیلی قلبم درد می کنه و اینکه هر روز به این نتیجه می رسم بنی برای بدست آوردن من چقدر سختی تحمل کرده و چقدر هوشمندانه همه چی رو کنترل کرده...

واقعا خودش می گفت ارتش یکنفره 

حالم بده

خدایا کمکم کن.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۳۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

۳۰ آذر ۹۸ ، ۲۳:۱۳ تبلیغات رایگان
۳۰ آذر ۹۸ ، ۲۳:۵۵ علی شبانه

هممم...

۰۱ دی ۹۸ ، ۰۱:۵۶ اشکان ارشادی

سلام 

هم استانی ، یلدایتان مبارک.

پاسخ:
سلام داداش اشکان ...
شه و چله ی ایویش مبارک بیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی