نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دردت چیست؟

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۵۱ ب.ظ

دردت چیست ؟
شمبلیله ،رازیانه، شاهی و گشنیز
هل آویشن ،نبیذ سرخِ شورانگیز
سینه‌ام دکان عطاریست
دردت چیست؟
تو اگر جسمت بهاران است اما
جان تو پاییز
عازم مسجد سلیمانی ولیکن میرسی تبریز
عاشقی تو عاشقی تو

سینه‌ام دکان عطاریست، دردت چیست؟
من برای عاشق بی‌کس
من برای عاشق بی چیز
راه رفتن، گریه کردن زیر باران می‌کنم تجویز
نازبوها، بوی نعناع ،بوی یاس ، پیرهن چاکی ،در آمیدن لباس...
سینه‌ام دکان عطاریست ،دردت چیست؟...

محمد صالح علا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۳۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۸:۰۲ مجنونِ لیلی

این روزها شبیه پرستوی گم شده...

مرزی فراتر از وطنم درد می‌کند!

 

پاسخ:
خیلی قشنگ بود...
ممنونم از توجه تون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی