نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عقد نامناسب

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۲۵ ب.ظ

سلام ...

حالم بسی خوبه ولی حال روحیم حقیقتا خوب نیست ....

عروسمون با پسر عموم ازدواج کرد، یعنی ظاهرا دیشب عقدشون بوده..

زمانه چیز عجیبیه.....اصلا یه سری اتفاقات تو زندگی آدم می افته از هزار تا فیلم و رمان عجیب تره، همین پسر عموم چند سال پشت سر هم خواستگار بنده بود ..

یادمه چقدر خودشو کشت تا بهم نزدیک بشه ...

حتی یه بار زنگ زد فارسی جواب گفتم اشتباه گرفتید گفت چنور صداتو میشناسم گفتم نه آقا اشتباه گرفتید این خط واگذار شده..‌و دیگه جوابشو ندادم 

و برادرم آنچنان شیفته زنش بود که انگار تا ابد قراره با هم زندگی کنند در حالی که سرنوشت چیز دیگه ای رقم زده بود و عمرش به این دنیا نبود ...‌

خیلی دلم گرفته خیلی زیاد ...میدونم حق طبیعی زن داداشم بود که بعد از مرگ برادرم ازدواج کنه ولی حس میکردم باید با کسی ازدواج کنه شبیه برادرم متعهد و یک مرد واقعی ، کسی حاضرم قسم بخورم یکبار در طول عمرش ب زنش خیانت نکرد و خیلی سنتی بود حتی اعصاب کار کردن با گوشی لمسی رو نداشت ...

اما زن داداشم با یه پسر عموم که هنوز عین بچه های ۱۹ ساله تیپ میزنه ازدواج کرد ...شاید خوشگل و قد بلند باشه ولی نمیدونم چقدر بتونه نقش همسری مناسب و ناپدری مهربانی رو برای بچه هاش ایفا کنه....

دیشب تا ۴ صبح بیدار بود و گریه کردم و با نامزدم تو واتس آپ حرف میزدم  اون بنده خدا هم اونور دنیا خیلی اذیت شد ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۳)

۱۴ آبان ۹۸ ، ۲۳:۳۷ محمد قنبری

خانم‌ها چه احساسات لطیف و عجیبی دارن واقعا. درکش برام سخته که تو چرا گریه کردی آخه؟

پاسخ:
چرا گریه نکنم ...
معلوم نیست با این ازدواج چه بر سر برادرزاده هام بیاد ، پسر عموم هنوز خامه اونقدر خام که هنوز تو فاز دوس دختر گرفتنه 
اینکه یه پسر خام بی تجربه جای برادر منو گرفته ..ازدواجیه که بر پایه هوس و طمع صورت گرفته چه عاقبتی میتونه داشته باشه ؟؟؟؟
۱۵ آبان ۹۸ ، ۰۰:۵۶ محمد قنبری

ببخشید می‌شه بپرسم بچه‌ها و همسر برادر مرحومت ( روحش شاد ) چند سالشونه؟  

پاسخ:
6 و ۱۵ 
۱۵ آبان ۹۸ ، ۰۷:۱۴ محمد قنبری

یکی شون که از آب و گل در اومده ولی خب درکل زندگی براشون سخت می‌شه. اما نگران نباش. انسان با غلبه بر همین شرایط سخته که رشد می‌کنه. انسان بودن و انسان شدن فراتر از حاکمیت شرایط خانوادگی و حتی اجتماعی و اقتصادیه. براشون آرزوی قوی بودن دارم و برای شما صبر.

پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی