نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تجمل گرایی

سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۴ ب.ظ

امروز خیلی شانسی رفتم تجهیزات نگهداری سگ رو تو نرم افزار ترب دیدم 

یعنی چقد ملت پول خرج میکنند برای نگهداری حیواناتشون 

نمی گم بچه دار شن چون مسئولیت سنگینیه بدنیا آوردن بچه اما میتونن بجای حیوانات بچه های بی سرپرست رو جا و غذا بدن.‌‌...

حالا از این حرفا بگذریم ...

من هیج وقت سفر خارج کشور نرفتم حتی عراق که بغل گوشمه 

در حالی تو همین شهر کوچک سفر دبی و ترکیه و عراق شده خونه خاله ..‌

و تو گروه تلگرام ویزای نامزدی آمریکا از قضا همه بچه مایه دار با بیست سی تا ویزای شنگن....بعد می گن مورد دیدیم تنها سفر خارجیش همون مصاحبه ش بود بلافاصله ویزا گرفته یعنی یه جوری گفتن انگار همچین آدمی وجود نداره....یا یه جور نگاه از بالا به پایین...نمیدونم چطور بگم

خواستم بگم منم تا حالا جایی نرفتم خدا از دهنتون بشنوه که درجا ویزا بگیرم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی