نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تفاوت خدمات گوگل در ایران و آمریکا

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۶ ب.ظ

سلام 

یه چیز جالب و سر گرم کننده 

من نمی دونستم گوگل ارث برای کشور هایی مث آمریکا کیفیتش در حد یه تور مجازی بالاست ، برای ایران که در حد یه تصویر هوایی هست 

واقعا رک بگم دیشب ادرس خونه بنیامین رو زدم حتی کوچه شون ماشین ها پارک شده نزدیک خونه شون رو با وضوح در حد عکس ولی سه بعدی دیدم 

اصلا یه چیزی میگم یه چیزی می شنوید کافیه اون آدمک زرد رنگ رو بکشید رو صفحه تا تفاوت رو حس کنید (اون آدمک برای ایران کار نمی کنه )، یعنی انگار رفتی خارج رو دیدی ، و یه چیز دیگه تفاوت شهر سازی در ایران و آمریکا زمین تا آسمون هست خودمون در حد روستاهای قدیمی خونه ها رو کنار هم چیدیم،  اونا یه بن بست هم ندارن، فضای سبز فوق العاده ای داره و خوش بحالشون کلا صد سال از ما جلوترن. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۸ مشتاقٌ الیه
سلام. خوبید شما؟
صد سال؟
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی