نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سادگی خانواده ما

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۹ ب.ظ

خواهرم می خواست یه باغ بخره تو یکی از روستاهایی که توریستی هست و حسابی قیمتش بالا رفته ..

بعد منم گفتم بزار من بیام GPS کنم ببینم جز منابع طبیعی هست یا کشاورزی 

بعد بخرید 

امروز با دامادمان و صاحب باغ رفتیم داخل زمین،  با توجه به پوشش جنگلیش خیلی بعید دونستم مسثنیات باشه،  فایل Gps رو فرستادم برای دوستم که کارمند منابع طبیعیه،  از دو هزار متری که خواهرم می خواست بخره،  ۱۷۵۰ مترش جز منابع طبیعی بود. 

خب سادگی خواهرم اونجا بود که همش تاکید داشت که فروشنده زمین ادمای خوبی ان ، خب وقتی هم امروز بازدید رفتم از دستپاچگی شون فهمیدم کاسه ای زیر نیم کاسه س ....واقعا بعضی ها از خدا نمی ترسن ...

خب چطوری منابع ملی رو میفروشن...

برای همین می گم خانواده ی ما ساده هستیم..‌‌و سادگی اصلا خوب نیست‌.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۴ مشتاقٌ الیه
سلام. خوبید شما؟
مشابه این اتفاق البته با داستانی جداگانه برای ما اتفاق افتاد. بعد ما شدیم بدهکار و آدم بده!
پاسخ:
سلام 
ممنونم 
طرف می گفت من تعهد میدم مشکلی پیش نیاد فقط استعلام از منابع طبیعی نگیرید منم گفتم نگران نباش استعلام نیس،  رفاقتی انجام میشه ۵ دقیقه هم طول نمی کشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی