نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

قومیت

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۳۱ ب.ظ

سلام 

یه پیج پست گذاشته وکیل نجفی گفته امیدوارم قاضی قبول کنه قتل غیر عمد بوده 

یکی کامنت گذاشته شواهد حقوقی نشون میده قتل غیر عمد بوده 

منم ریپلای زدم : تا چن گلوله غیر عمد محسوب میشه 

یارو هم جواب داده تا وقتی طرف یه کورد فاحشه اطلاعاتی باشه و دوباره جواب داده مرده شور کوردهارو ببرن به تهران گند زدن و ریدن 

منم دوباره جواب دادم متاسفم که مغزت اونقدر کوچیکه درگیر قومیت هستی و اونقدر هوش نداری که این احتمال رو بدی که شاید این قتل ساختگی باشه و صرفا جهت حاشیه 




واقعا متاسفم برای جامعه مون که سعی دارن یه قاتل رو قهرمان نشون بدن 

میدونم هموطنانم برای زلزله کرمانشاه خیلی کمک کردن ولی ولی انتظار ندارم به خاطر خطای یک شخص یک قومیت رو زیر سوال ببرن،  خوب و بد همه جا هست و اینکه یک آدم هر چقدر خطا کار ، سزاش مرگ نیست حتی اگه قاتل شهردار تهران و وزیر سابق آموزش پرورش باشه....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

آخه اصلا چه ربطی داره ‌که چه قومیتی داره؟؟ میخواد برای هر شهر یا روستایی باشه! کشته‌شده و قاتلش هم از عمد اینکار رو کرده! هیچ‌جای قانون هم نگفته چون زنه یا چون فلان قومیت رو داره قتلش غیر عمده! واقعا که آدم برای یه‌سری بخاطر این مغزهای پوچ و بسته‌ای که دارن فقط میتونه تاسف بخوره -__- 
پاسخ:
فکر کنم ایشون پرو فایل من رو چک کرد فهمید کورد هستم برای همین اینطور جواب داد ، خودمم بهم برخورد ولی هیچ کس حق کشتن هیچ آدم رو نداره با هر قومیت یا حزب سیاسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی