نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجم کار

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۱ ق.ظ

خودمم موندم تو حجم اینهمه کار که این مدت فقط صرفا با غصه خوردن سر خودم ریختم...

یعنی افسردگی دیگه مث قبل فقط روی معده م اثر نمیزاره و علاوه بر اون باعث عقب افتادگی کاری و همچنین اهدافم شده 

راستی دیروز کار کرمانشاهم رو انجام دادم , خانمه گفت امروز بعد از یه هفته سایت باز شده و کلی خوشحال شدم که دور روز قبلی رو تنبلی کردم و نرفتم شاید یه درصد بخاطر این بود که کار ارباب رجوع هامو درست کنم و نرفتم برای همین اذیت نشدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی