نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بد عادت

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۵۹ ب.ظ
از وقتی به این خونه نقل مکان کردیم 
چون پنجره هامون دقیقا رو به شرق هست آفتاب اولین نور صبحش رو به تن ما میزنه و ما هفت و نیم صب حتی تابستون بیداریم ...
و این شده ک من عین پیرزن ها ساعت ده شب مقاومت می کنم در برابر خواب 
و وقتی می شنوم کسی شبا نمیخوابه تعجب میکنم....
البته زمانی جغد بودم.
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۸/۰۲/۱۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

شما توی یکی از خیال انگیز ترین نقاطی که من متصور میشم قرار دارید. دست راستتونو به سر ما هم بکشید
پاسخ:
فکر کن بعضی ها وقتا عمیقا دلم می خواد بخوابم ولی نور آفتاب آنچنان میزنه به پس کله ت که انگار برای سحری بیدار شدی و دلت نمیخواد ...
و همین ویژگی این خونه باعث شده که کمتر دچار افسردگی شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی