نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

با خود قهر کرده

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ق.ظ

دیگه خودمو دوست ندارم 

هیچ وقت روحم اینهمه بد عنق نشده بود

رفتم بیرون هم پارچه خریدم تازه فروشنده یه پیرزن بود که گفت خیلی ازت خوشم میاد و کلی انرژی مثبت بهم تزریق کرد 

بعدشم رفتم شکلات برای خودم خریدم و نون خامه ای 

ولی بازم خوب نیستم 

بازم قهرم .

مامانم قربونش برم هر دفه خواب من میاد روزگار من این جوری بهم میریزه

می خوام فراموش کنم کیو از دست دادم متاسفانه خواب نمیزاره 

علاوه بر مادرم ب عطا فکر می کنم دلم هزار تکه میشه 

دیگه عطا نیس , دیگه هیچ اصرار و تعارف شدیدی تو اون خونه برای موندن جاری نیست ...

ایکاش مامانم می اومد دنبالم و منو با خودش می برد 

دیگه سختمه حتی با وجود بنیامین دنیا برام عین زهرماره 

هیچی حالم رو خوب نمی کنه 

التماس دعای صبر 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی