نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یاد آر گذشته

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ق.ظ

دو سه سال پیش وقتی هنوز یا سیروان کانکت بودم و ارتباط دوستانه ای داشتم و اون دو ماه بعد از خداحافظی بلافاصله وارد یه رابطه عاشقانه‌ شده بود و از قضا سربازی ش کرمانشاه افتاده بود و منم از سر لج قرارمون رو به دلش گذاشتم و اونم بعد از پایان دوره آموزشیش همش سعی داشت بگه نامزدش خیلی زیاد دوسش داره و عاشق همدیگه ن و درک نمی کردم یه آدم چرا باید اینهمه بدجنس باشه که همش خوشبختی شو به رخ طرف قبلیش بکشه و الان درکش می کنم چون منم اگر دوباره ببینمش بهش می گم چقدر فرق داشت دوست داشتن بنیامین با همه دوست داشتن های عالم 

کسی که یکبار هم من رو ندیده امآ هر هفته در خونه مون یه دسته گل رز بزرگ و کیک و هدیه می فرسته و تمام وجود م رو از احساس خوب خوشبخت بودن پر می کنه . بنیامینی که رسما به فاصله ها می گه زهی خیال باطل ..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی