نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بلاگفا 2

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ

بلاگفا دیگه بلاگفای سابق نیس 

به یاد گذشته رفتم بلاگفا پست بنویسم, خدایی اونجا تا قبل از سال 92 که زدن سرور هاشو ناکار کردن ,بهترین بلاگ بود و خیلی سریع می تونستی دوست و خواننده پیدا کنی 

از بحث خارج نشم چشمتون روز بد نبینه ,پست رو ارسال کرردم بعد ویرایشش کردم مگع ویرایش می خورد تا هول هولکی حذفش کردم.

بلاگفا رسمآ به فنا رفت دیگه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی