نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دو دلی

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ب.ظ

اون روزی که بنی بهم گفت میخواد از طریق ویزای نامزدی اقدام کنه ,خب شوکه شدم ..جوری که انگار همه چی واقعی شد ...کمی ترسیدم ..شک کردم از راست و درست کارم ...

حتی می خواستم خودم رو یه جوری قانع کنم بی خیال شم 

شوخی نیس وقتی پای یک عمر زندگی اونم تو غربت وسط میاد 

هزار بار نوار زندگیمو تو ذهنم بردم عقب و از اول نگاش کردم ...هی خودم رو ,بنی رو ...دنیامو. ..

حتی با بی رحمانه ترین قضاوت ها بنی رو نگاه کردم 

باز هم در آخر به این نتیجه رسیدم شاید عاشقش نباشم ولی بدون شک باهاش خوشبخت خواهم شد و هیچ کس مثل اون از جون و دل مایه نزاشته...هیچ کی به این درجه از مرام و ادب ندیدم ...

با بی رحمانه ترین قضاوت ها ,باز هم بنی برنده شد.

امروز رفتم کلاس زبان ,و استارت یادگیری زبان رو زدم 

و همچنین برای gps یه زمین رفتم, واقعا طبیعتمون حرف نداره و دلم لرزید وقتی فکر کردم دیگه این طبیعت رو ممکنه نبینم ...چقدر عاشق این خاک لعنتی ام ...

دلم آواره شده بین خاطرات و آرزوهاش. ..

برای داشتن یکی باید دیگری رو رها کرد ...

التماس دعا 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۰
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی