نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پنهان کاری

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۸ ب.ظ
سلووووم 
یه چیزی بگم شاید خیلی عجیب باشه 
بنیامین بی نهایت پسر خوبیه فقط گاهی وقتا بعضی از حرفاشو نصفه میزنه و بقیه شو خودتو بکشی نمیگه یا میگه منظورم این نبود. ..
این رفتارش حرص من رو در میاره 
مثلا برای موضوع ویزای نامزدی قشنگ دوماه طول کشید تا گفت و همیشه تا سر زبونش می اومد و نمی گفت ...همش می گفت یه چیزی میگم ناراحت نشی بعد از کلی قسم می گفت حالت خوبه ؟ و بعد می گفت خواستم خودم رو لوس کنم و من می دونستم اصلا آدم لوسی نیس و اهل این حرفا نیست ...
یا چن شب پیش مامانش عکس من رو بک گراند گوشیش به صورت تصادفی دید , و گفت مامانم دید و هیچی نگفت ...خب کمی عجیب بود که مامانش هیچی نگه ...بعد دیروز می گه بعد از اینکه مامانم عکست رو دیده ,گفتم سلیقه م چطوره ,گفته بدک نیس ,بعد گفتم دیگه چی گفت ,گفت هیچی ..
منم ناراحت نشدم واقعا از حرف مادرش ..ولی از پنهان کاری خودش چرا ..
بعد دوباره آخر شب پیام داده ,چنور چند سالته ,شاید باورتون نشه ولی من عکس صفحه اول شناسنامه مو براش فرستادم همون اوایل ..گفتم یک ماه دیگه 30 سالم میشه ...گفت پرسیدن گفتم هم سنیم,گفتم کی پرسیده ,گفت حالا ...و بعد گفت مامانم .
خب خودمم واقعا نمی دونم طبیعیه اینهمه بهم ریختم یا بخاطر اینه که در گذشتم از پنهان کاری ضربه خوردم ...واقعا هم بهم بر می خوره و هم شوکه م از اینکه چرا اینهمه بهم زور داشت ...
هر چند میدونم پسر خیلی خوبیه و همون کسی که قدر من رو با تمام وجودش میدونه ...ولی باز این رفتارش آزارم میده 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی