نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حس غریب

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ب.ظ

حس غریبی دارم 

بنظرم زندگی خیلی کوتاهه 

همش فکر می کنم تا چن سال دیگه می تونم زندگی کنم,آخرش می میرم خب

شایدم همین فردا 

دیشب

خواب دیدم بی وزن شدم و روحم از بدنم جدا شد 

یکی از تعبیر هاش مردن میشه 

خدایا منو ببخش اگه بنده بدی بودم و بندگی نکردم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

چنوووووووووووور
من انقد از این خوابا دیدم و هنوزم زندم
تازه هرچند وقت ی بار خواب چادر، حلقه و کفش میبینم که تعبیرش ازدواجه و هنوزم که هنوزه مجرد می باشم (:
پاسخ:
مهساااااااا 
مرسی که هستی جییییگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی