نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سینوزیت

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۴۲ ب.ظ

سینوزیت یعنی وقتی عطسه آرزو می شود 

سلام 

امیدوارم حال همگی خوب باشه 

من یک عدد سینوس گرفته در خدمت شما شایدم سرما خورده البته الان چهار پنج روز سینوس های بینیم دچار گرفتگی شدن

بشدت مشغول پایان نامه هستم و چقدر حس خوبیه درس خواندن 

معده درد ندارم خداروهزار بار شکر ,انگار اصن وجود نداشته 

با بنیامین همچنان در ارتباطم و کادو ها و سوغاتی هام دستش رسیدن,متاسفانه سبد گل و نان برنجی ها انگار از زیر زلزله در اومدن و کاملا خرد شدن 

ولی همین نبود ,متاسفانه مادرش باهاش دعوا کرده بودن و گفته بودن که نباید با من ارتباط داشته باشن و باید دختری از فامیل خودشون رو انتخاب کنند.

و هنوز هم دعوا ادامه داره و من دلم تو مشتمه 

و مامانش به فامیل هاشون زنگ زده که به بنیامین زنگ بزنن که بی خیال من بشه و او هم همچنان سر حرف خودشه خداروشکر و البته خیلی از مادرش ناراحته ,می گه مگه من رو نمی شناسن ,نمی دونن من چ مدل دختری انتخاب می کنم که یا انتخاب من مخالفن,فکر می کنن تو از این دختر جینگولی های با قر و فر هستی که آدم رو دور میزنه و ....

البته یه چیز جالب :شب قبلش خوای دیدم یه تخم مرغ از دستم افتاد و پودر شد که خواب تخم مرغ به معنای دعوا و شکستن تخم مرغ رو خرد شدن نان برنجی ها و گل تفسیر کردم😊

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

امان از سینوزیت، منم پارسال دچارش شدم، تنها راهی که باعث میشه دچارش نشی گرم کردن سر توی زمستونه
دیدی من دلم نون برنجی خواست (: اون نون برنجی ها قسمت من بودن که پودر شدن (: البته پودرشم خوشمزس
کلا همیشه تو این روابط ی نفر باید باشه که فک کنه دختر یا پسر دارن همو دور میزنن
وای از پایان نامه نگو که هیچ کاری نکردم براش
پاسخ:
قربونت برم که اینهمه وقت میزاری و می خونی و کامنت می نویسی 
کچل من که گفتم آدرس بده برات بفرستم 😍😍😍
بازم می گم آدرس بده برات پست کنم 
بنظرم از پایان نامه فرار نکن بشین و محکم انجامش بده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی