نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ترتیب عشق

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ق.ظ

ترتیب دوست داشتن بنی :

اول ماشینش 

بعد غذا 

بعد من 

حالا چیزای جدید کشف نکردم ولی فعلا میدونم وقتی پای این دو گزینه وسط باشه منو نمی بینه 😅😅😅

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۲
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

این میشه عشق😄😄😄 به به
چه عشقی داره آقای بنی
پاسخ:
خخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی