نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اتاق جدید

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ب.ظ

سیییییلام

اتاقم رو عوض کردم چون هم تو نت و هم طبق گفته بچه ها حتی اگه موریانه ها به ظاهر از بین رفته باشن احتمال بازگشتشون 99 درصد برای همین اومدم اتاق بغلی تر یعنی 3 اتاق پایین تر و اینجا خیلی کثیف بود و به کمک بچه های اتاق به دسته گل تبدیلش کردیم و خوشحالم بالاخره وسایلم رو پهن و سرجام نشستم.

و الان دیگه دغدغه موری ندارم 

دندان درد خفیفی دارم 

و بازم خوشنودم از بنی یگانه معبودم بعد از خدا 

و چقدر زمان زود می گذره 

و اینکه ایلامی ها نامردن و هوای همشهری های خودشون رو هزار بار بیشتر دارن و واقعا فرق میزارن 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۵
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

خوش بگذره اتاق جدید
همه جا هم نامرد وجود داره هم مرد  :)
پاسخ:
هوووم 
مررررسی آقا حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی