نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

10 مهر

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ق.ظ

سلام به همه دوستان گل و بلبل 

دیشب بیش از 3 ساعت نتونستم بخوابم ساعت 1و 40 تا 5 بیدار بودم

و رفتم کنار پنجره همش بیرون رو نگاه می کردم 5 باز خوابیدم تا 7

اگه اون یکی خونه بود خواهرم بیدار می شد و فرداشم ازم می پرسید چرا دیشب خوابت نبرده ولی خدا روشکر اینجا بویی نبرد 

آخر هفته باید برگردم ایلام 

حب از دید دوستام و اساتید دانشجوی خوبی نیستم 

ولی اونا که نمیدونن من باید خودم مخارج خودم رو در بیارم 

و خدا روشکر اوضاع خوبه 

فقط درسم اون وسط بهم چشمک میزنه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

امیدوارم مشکلاتتون هرچه زودتر حل شه و به درس هاتون برسید
پاسخ:
ممنونم بزرگوار 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی