نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کبودی

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

مدتیه بدنم به طور خودکار کبود میشه کبودی های بزرگ و سیاه 

و پاهام پر از جوش دانه قرمز شدن 

باید برم دکتر یه آزمایش خون بدم 

خیلی سختمه 

ولی خب انگار الزامی شد (یه دقه گردنم کبود بشه کی باورش میشه بیماریه خخخخخخخ )

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۲)

😄😄😄
امیدوارم هرچه زودتر خوب شید
گردن (: (: (:
آره حتما آزمایش بده، منم آزمایش لازمم ولی بشدت تنبلیم میاد
ی چند روزه دهنم همش تلخ و بدمزس و باعث میشه همش فک کنم بو میده، جرات نمیکنم حرف بزنم
یکی از دوستام اطلاعات پزشکی و گیاهیش زیاده گفت احتمالا کلسترول داری و صفرا ):
پاسخ:
چیزی نیست ,زود خوب میشی 
من خیلییی تنبلم برای دکتر رفتن و آزمایش دادن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی