نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

1درصد

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

پارسال 55000 نفر تو لاتاری ثبت نام کردن 

و پذیرش از ایران 4500 نفر بوده که قراره امسال 5500 نفر بشه

یعنی یک درصد و حتی کمتر از یک درصد 

و دلسردم😐

البته بنی قاطی کرده و می گه حاضرم دردسرش رو به جون بخرم

مسلمان میشم و باهات ازدواج می کنم تو ایران و کاراتو درست می کنم و میارمت پیش خودم خلاص 

یعنی دقیقا رو چیزی که رو هوا هست دل خوش کردیم

البته همه چی دست خداست 

و قراره دوشنبه بره دفتر پناهندگی 

و بپرسه که چطوری می تونه من رو ببره اونجا بدون اینکه دچار دردسر بشه 

خواهرمم این وسط بشدت می ترسه که بنی جز اعضای باند قاچاق عضو بدن باشه و حقم داره با این قضایایی که این اواخر فضای مجازی ایجاد کرده 

برادرم 

اصلن حالش خوب نیس 

فقط رفتم جلو دستش رو بوسیدم و گفتم بخدا توکل کن 

متاسفانه سرطان بشدت در حال پخش شدن تو بدنشه 

خدایا بهش کمک کن بتونه دردش رد تحمل کنه 

خدایا مسکن تویی 

خودت کمک کن 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۴
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

سعی کن به قسمت منفیش که باند قاچاقه اصلا فکر نکنی، ولی اگه رفتی و همه چیز اوکی بود برا منم یکیو پیدا کن |:
دیوونه ام بخدا
من نیم دونم این سرطان چیه که توی ایران این همه فراگیر شده، هیچ چیزی به اندازه سرطان بد نیست، همش منتظر ی اتفاق بدی ):

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی