نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

خوبم

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ
فکر کنم تونستم ببخشم و از اون احساس درد رها شدم 
اخیییییش 
امروز با دوستم حرف زدم و اصلن به روش نیاوردم که نامردی کرده 
ولی خب سعی کردم کوتاه و خلاصه حرف بزنم که دیگه من رو احمق فرض نکنه
اونی که باید درد بکشه اونا هستن نه من 
که با مهربونی مثل من بدی کردن
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۱)

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۷ محمد فیروزیان
سلام
لذتی که در بخشش هست در جبران نیست کاری بسیارپسندیده ای کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی