نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

یه درد کوچولو

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ب.ظ

سلام

خب شاید براتون سوال پیش اومده باشه که مخارج زندگی من بیکار از کجا تامین میشه

خب سه مغازه رو  با یه انبار کرایه دادیم

قبل از فوت پدر و مادرم ,با توجه به اینکه پدرم یکسال قبل از مادرم زمین گیر شد و اداره امور خونه چند سالی بود دست مادرم بود 

مامانم یک ماه قبل از فوتش پیش شریکمون رفت و بهش گفت کرایه مغازه ها رو به چنور بده و چند سال من مث مباشر خودم و شریکمون بودم و من قرار داد ها و نرخ اجاره رو مشخص می کردم (خیلی کیف می داد )

بعد من دانشگاه قبول شدم و مث قبل نمی تونستم به این چیزا رسیدگی کنم 

یکی مغازه ها رو به برادرم اجاره دادیم وقتی زن گرفت بعنوان کمک کوچکی خواهرم کرایه رو بخشیده بود و برادرم دو ساله رایگان اونجاست 

الان تو این شرایط زن داداشم گیر داده میگه ما هم کرایه می خوایم 

منم گفتم اگر اون بخواد باید بین بقیه هم تقسیم بشه 

و الان یعنی اون سهم کوچکی که به عنوان پول تو جیبی می گیرم ..پر

خب حالم گرفته شد 

خدا روشکر پول نقشه ها هست و کمی مستقل هستم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی