نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چیزی از تو در من باقی مانده است...

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ب.ظ

«شعر برگزیده» 


چیزی از تو در من مانده است 

گوزنی وحشی است شاید 

که در جنگلی مه‌‌آلود می‌دود

گربۀ بازیگوشی شاید 

که وقتی خوابم 

با موهایم بازی می‌کند 


چیزی از تو در من مانده است 

که چون دارکوبی

بر خش‌خشِ حشرات درونم نوک می‌زند 

و صدایش در درختزاری دور می‌پیچد 


چیزی از تو در من مانده است 

که سرش را چون مادیانی به گونه‌ام نزدیک می‌کند 

بخار نفس‌هایش بیدار می‌کندم


«راستی، تو با شیهه از خواب من پریدی یا شیهه تو را از خواب من پراند؟»


چیزی از تو در من مانده است 

که مرا به دندان گرفته کجا می برد؟؟

مهدی تدینی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۹
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی