نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مست بی خوابی

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

سلاااام 

دیشب بخاطر سرفه شدید تا 5 صبح نتونستم بخوابم و امروز از بی خوابی مثل آدمای مست راه میرفتم و متاسفانه امروز کلی کار داشتم که باید به استاد مشاورم نشون میدادم و ازش کمک می خواستم ...اما اونقدر قیافه م گیج و کسل بود که تا تونست ایراد گرفت و کارام با اینکه اشتباه هم بودند فکر می کرد کس دیگه ای برام انجام داده 

خیلی از دستش ناراحت شدم ...

از قضا یکی از دوستامم اونجا بود ,گفت از خانم پرواز یاد بگیر 

کارهاشو دائم پی گیری می کنه 

منم گفتم استاد من هیچ وقت خودم رو با هیچ کس مقایسه نکردم و نمی کنم 

گفت :پس همیشه جا می مونی 

منم گفتم 70 سال عمر می کنیم چرا همش بکوب 30 سال جوونیم رو دنبال درس باشم ...اونم گفت پس الکی وقت ما رو تلف نکنید ...

گفتم همه قرار نیست دانشجوی خوب و نمونه باشن بعضی ها مثل من دانشجوی بد هستن ...

گیج گیج به خوابگاه برگشتم و عمیقا دلم شکست چون اصلا از اون دختره هم خوشم نمیاد که گفت مثل اون باش ...

از یه چیز دیگه ی این استاد بدم میاد ,گاهی موقع صحبت کردن صداش رو سکسی می کنه حال آدم بهم می خوره....

---

عصر دو ساعت خوابیدم و بسی چسبید ...

الان خوابم نمیاد اما هنوز منگ و بی خیالم. ..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی