نوستالژی این روزای من ...

نوستالژی این روزای من ...

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف درمتن ادراک یک کوچه تنهاترم

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرماخوردگی

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵ ب.ظ

نمی دونم برای بار چندم اما باز سرما خوردم و چه بد سرماخورده م ...

تب و لرز شدید ,استخوان درد و عفونت شدید گلو و بینی و حتی چشم و گوش ..

برادرم اصلا حالش خوب نیست متاسفانه ....و معلوم نیست تا کی زنده بمونه ...

فقط و فقط خدا می تونه کاری کنه و توکلمون به اون هست ...

و پایان نامه م رو با تمام خونسردی در حال نوشتن هستم ...اساتید گروه می گن موضوع من خیلی سخته و با مشکل بر خواهم خورد ....

و استاد راهنمام می گه موضوعت عین آب خوردن هست ...خخخخ 

آخه استاد راهنمام تخصص ش یه چیز دیگه ست ...

مریضی برادرم من رو به این نتیجه رساند که چقدر خانواده م رو عمیقن دوست دارم اما درکش نکردم ...شاید بیشتر قدر همو بدونیم ...شاید حکمتش همین بود...

برادرم بعد از فوت مادر و پدرم خیلی سعی کرد روابط رو جوش بده اما هیچ کس دلش خوش نبود چون مادرم همیشه منتظر برادرم و بچه هاش بود ...

زن داداشم لذت دیدن نوه هاش رو ازش محروم کرد و حتی وقتی می رفتیم خونه شدن با بی احترامی بچه هاشون مواجه می شدیم ...و این باعث شد که بعد از فوت مادرم حتی با وجود تلاش برادرم دلمون اجازه نمی داد رفت و آمد کنیم ....

و من می رفتم خیلی وقتا 

و حتی جلوی من به خواهرام بی احترامی میشد ولی من سکوت می کردم چون خدا نکنه روزی من سکوتم رو بشکنم طرف رو میشورم. ..

نمی دوتم عاقبت زن داداشم چ خواهد شد ...

ولی فکر نکنم عاقبت شیرینی داشته باشه 

خدا به راه راست هدایتش کنه و بهش رحم کنه ...

آمین 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۳
گل بارون زده بهاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی